سفارش حفاظ شاخ گوزنی در رشت

حفاظ های شاخ گوزنی در رشت: در واقع نوعی نرده روی دیوار است که از سری نسل جدید حفاظ روی دیوار میباشد. با توجه به ایراداتی که نرده های قدیمی داشتند از جمله عدم تامین امنیت و نداشتن زیبایی ظاهری تولید کنندگان نرده و حفاظ روی دیوار از جمله شرکت آهن فراز در رشت به فکر طراحی و تولید نرده حفاظ های جدید افتادند تا هم امنیت کامل را تامین کند و هم زیبایی ظاهری خوب و متناسب با نماهای مختلف ساختمان داشته باشد.

محفاظ روی دیوار شاخ گوزنی بهترین نرده محافظ برای حفاظت ساختمان است که شرکت آهن فراز در رشت ارائه میدهد. این نرده به گونه ای طراحی شده است که سارقان با مشاهده دیوارهایی که نرده شاخ گوزنی با تراکم مناسب و متراکم بر روی آنها نصب شده صد در صد از سرقت از این ساختمان ها منصرف میشوند، زیرا وقتی نرده با تراکم مناسب و متراکم انتخاب شود قدرت آسیب زنندگی این نوع نرده روی دیوار بسیار زیاد میگردد.

ویژگی های عمده ی حفاظ شاخ گوزنی

۱- پهنای زیاد حفاظ شاخ گوزنی و حذف هر گونه محل برای قرار گرفتن بر روی دیوار

حفاظ های شاخ گوزنی پهنای زیادی دارند که اکثرا از سطح دیوار بیشتر است. دلیل این امر حذف هر گونه محلی برای قرار گرفتن سارقان بر روی دیوار است. حالت نامنظم نرده روی دیوار فلزی با نوک تیز یکی از مزایای این نوع نرده محافظ می باشد ، عبور افراد را دشوار و بسیار نا ممکن می سازد.

۲- پر خطر بودن حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ های شاخ گوزنی دارای تعداد قابل توجهی از میلگرد های نوک تیز هستند که در تمامی جهات قرار داده شده اند. ایجاد خطر بسیار زیاد برای سارقان از ویژگی های کاربردی حفاظ های شاخ گوزنی است.

۳- عدم توانایی قرار گرفتن بر روی حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ های شاخ گوزنی بر خلاف حفاظ های ایستاده قدیمی امکان قرار گرفتن بر روی آن ها به دلیل خطر زیاد به هیچ وجه وجود ندارد.

همین امر سبب می شود سارقان نتوانند از نرده های حفاظ شاخ گوزنی گذر کنند و در صورت اقدام به این عمل خطرات جانی آن ها را به شدت تهدید می نماید.

سفارش حفاظ شاخ گوزنی در رشت
سفارش حفاظ شاخ گوزنی در رشت

استفاده از حفاظ شاخ گوزنی برای محافظت از حیاط

محوطه حیاط و بیرون خانه از اولین نقاطی است که مورد دید سارقین قرار میگیرد بنابراین در نظر گرفتن نکات امنیتی برای محافظت از آنها ضروری می‌باشد. استفاده از ابزارها و حفاظ‌های محافظتی دیوار مثل حفاظ های شاخ گوزنی امنیت خانه را افزایش می‌دهد و از ورود سارقین جلوگیری می‌کند. چند نمونه از ابزارهای محافظتی که برای بیرون خانه استفاده میشوند عبارت‌اند از

انواع حفاظ درب و دیوار حیاط ساختمان: برای حفاظت بیشتر خانه می‌توانید درودیوار حیاط را با انواع حفاظ همچون حفاظ شاخ گوزنی مجهز کنید. حفاظ شاخ گوزنی در رشت با ساختار شاخه‌ای و نوک تیزی که دارد امکان ورود را برای سارقین غیرممکن می‌کند. این حفاظ‌ها در ارتفاع ۷۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر تولید می‌شوند که با توجه به نیاز خود می‌توانید هراندازه‌ای که موردنیازتان است را انتخاب کنید. حفاظ های شاخ گوزنی از فولاد ساخته شده که به‌راحتی قابل شکستن و یا خم شدن نمی‌باشد.

کار گذاشتن سیستم امنیتی و زنگ خطر در حیاط خانه: دوربین‌های مداربسته این اجازه را برای ساکنین خانه فراهم می‌کنند تا از راه دور نیز خانه خود را کنترل کنند و از حضور افراد ناشناس به داخل خانه خود، آگاهی یابند و در اسرع وقت نسبت به ورود آن‌ها واکنش نشان دهند. علاوه بر نصب دوربین‌های مداربسته در جاهای مختلف و اطراف ساختمان، فعال نمودن سنسورهای حرکتی (دزد گیر) در اطراف حیاط خانه افراد و ساکنان ساختمان  را از ورود افراد ناشناس آگاه مینماید. این ابزار در اغلب موترد به زنگ هشدار قوی مجهز هستند که به‌ محض وجود حرکت‌ های مشکوک در محل  به صدا درمی آیند و به‌این وسیله باعث فرار سارقین می‌شوند.

استفاده از حفاظ شاخ گوزنی استاندارد

توجه داشته باشید هر نرده حفاظی را تحت عنوان حفاظ شاخ گوزنی نمی توان برای دیوار های ساختمان جهت ایجاد امنیت استفاده نمود.

حفاظ شاخ گوزنی در رشت، اصول و استاندارد های مختلفی را در خط تولید خود می بایست طی نماید و از کارایی بالایی برای اجرا بر روی دیوار ساختمان ها برخوردار باشند.

رنگ کاری حفاظ شاخ گوزنی در رشت

درست مانند تمامی قسمت‌های دیگر نمای ساختمان، رنگ‌آمیزی حفاظ های شاخ گوزنی نیز بسیار حائز اهمیت است. رنگ‌آمیزی حفاظ های شاخ گوزنی، جدای از زیباسازی نمای ساختمان، از زنگ زدن و خوردگی حفاظ شاخگوزنی جلوگیری کرده و باعث افزایش دوام و طول عمر آن می‌شود. این محصول در رنگ‌های مختلف و با توجه به نمای ساختمان، نصب و استفاده می‌شوند. با این وجود طبیعی است که رنگ سفید طرفدار بیشتری دارد.
مانند رنگ‌آمیزی سایر فلزات، در رنگ‌آمیزی حفاظ های شاخ گوزنی نیز نکاتی وجود دارد که تعیین کننده‌ی کیفیت رنگ‌آمیزی است. پیش از رنگ‌آمیزی، سطح حفاظ شاخگوزنی باید کاملاً صاف و بدون خلل و فرج، سطوح زائد، برجستگی و زنگ‌زدگی باشد تا رنگ‌آمیزی با کیفیت خوبی انجام شود. برای از بین رفتن خلل و فرج و برجستگی‌ها معمولاً ابتدا سمباده کشیده می‌شود و در صورت نیاز بتونه‌کاری نیز خواهد شد. سپس رنگ‌آمیزی انجام می‌شود.

سفارش حفاظ شاخ گوزنی در رشت
سفارش حفاظ شاخ گوزنی در رشت

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی در رشت

حفاظ های شاخ گوزنی دارای مشخصات فنی و ظاهری در ساخت و تولید هستند. مشخصات تاثیر گذاردر قیمت حفاظ شاخ گوزنی مانند ارتفاع شاخ گوزنی، تراکم شاخ گوزنی (تعداد ردیف ها در هر شاخه ۲ یا یک متری را تزاکم حفاظ شاخ گوزنی میگویند) و رنگ‌آمیزی تولیدات و کیفیت مواد اولیه مثل میلگرد و سیم جوش و نوع رنگ و روش جوشکاری و روش رنگ کاری نیز می‌باشد که در تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی برای انواع ساختمان نقش یسار مهمی دارند.

در این بین ارتفاع و تراکم‌ بیشترین تاثیر را در قیمت تمام شده برای مشتری دارد و نوع رنگ روش رنگ کاری و روش جوشکاری و نوع سیم جوش مصرفی و کیفیت میلگرد بیشترین تاثیر را در افزایش یا کاهش قیمت تمام شده برای تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی را دارد.

این فاکتور نیز در تعیین قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی نقش دارد. میلگردها به طریقی به هم جوش خواهند خورد که هرکدام به یک سمتی رشد کرده و دارای آرایش منظمی باشند و مانع عبور انسان شوند.

ساختار حفاظ شاخ گوزنی در رشت

حفاظ شاخ گوزنی در رشت ترکیبی از قطعات فلزی میلگرد برنده و تیز است که با جوش به هم متصل شده اند. طراحی این حفاظ برای رسیدن به بیشترین ایمنی و استحکام بوده است. در عین حال فاکتور زیبایی در تمام مدلها رعایت شده است. حفاظ شاخ گوزنی در رشت جزو حفاظ ‌های نسل جدید به شمار می‌رود و دقیقاً به این شکل، قدمت چندانی ندارد.

بیشتر برای منازل و ساختمان‌هایی که دارای فضاهای باز مانند حیاط، بالکن یا حیاط خلوت ویلایی می‌باشند به کار می‌رود. به علت زیبایی، استحکام، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم، و مقدار افزایش امنیت، با اقبال عمومی رو به رو شده است. درواقع میلگردهای نوک تیز جوش خورده با تراکمی که دارند به کسی که بخواهد از آن‌ها عبور کند آسیب می‌رسانند و مانع عبور می‌شوند و اینچنین ساختمان شما را امن نگه می‌دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *